„Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość” - Albert Einstein

wtorek, 1 marca 2016

męska kompozycja kwiatowa...

Witam wieczorową porą. Czy u Was też płatki śniegu otulają ulice? U mnie piękne prószenie:)
Dzisiaj chcę Wam pokazać kartkę urodzinową z kompozycją z kwiatów. Zrobiłam kwiaty z wykrojnika, które dodatkowo uformowałam na mokro oraz zauważyć również można gotowe kwiaty wycięte z papieru. Całość umieściłam na owalnej i ozdobnej "serwetce", którą podniosłam na kosteczkach piankowych. Dla ładniejszego efektu przestrzennego dodałam nici w kolorze delikatnej zieleni i błękitu Całość kolorystyczna kartki bardzo stonowana i chyba w męskiej stylizacji. Na koniec dodałam również koraliki, listki  oraz tekturki jako uzupełnienie całości. Praca prezentuję się tak...









... i jeszcze troszkę chwalenia się. Ostatnio pierwszy raz w mojej scrapowej przygodzie moja kartka została nagrodzona i wygrała w Retro wyzwaniu Poli - Projekt Wagi Ciężkiej. Dziękuję za uznanie i te chwile radości:) Ta praca została nagrodzona!

35 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrody. Cieszę się z Tobą.
    A kartka, którą dziś pokazujesz jest tak wiosenna, że aż trudno uwierzyć, że śnieg za oknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kartka z przesłaniem na wywołanie wiosny:)

      Usuń
  2. U nas raczej deszczowo niż śnieżnie:))
    GRATULACJE - kartka niesamowita, więc nic dziwnego, że nagrodzona!!!
    A ta dzisiejsza bardzo elegancka. Bardzo mi się podoba.
    buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) U mnie już dzisiaj piękne słońce:)

      Usuń
  3. Gratuluję nagrody!!! Kartka przepiękna,więc nagroda jak najbardziej zasłużona.
    Dzisiejsza kompozycja równie cudowna. Wydaje mi się, że pasowałaby równie dobrze do kobiety, jak i do mężczyzny, mi w każdym razie podoba się bardzo :)
    Pozdrawiam Elu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ze względu na brązy wydawało mi się bardziej męska ale przecież "kobiety lubią brąz":)

      Usuń
  4. nie wiem czy kartka męska, jako kobieta jestem nią dziko zauroczona! Piękna jest, delikatna, lekko zwiewna, romantycznie dziewczyńska.
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam cieplutko, słonecznie i już bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie śnieg był i się prawie snuł. Za to pączki na drzewach się budzą. :) kartka super, urocza kompozycja. Gratuluję nagrody. Super"pochlapana" praca. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrody, tak to jest, jak nie spróbujesz to się nie przekonasz, czy inni docenią Twoje poczynania w tworzeniu kartek. Ta którą określiłaś jako męską, to chyba dla jakiegoś delikatnego pana przeznaczona, bo jest finezyjna i radosna, przywołująca wiosnę. Nawet pokusiłaś się o opisowy kursik, jak ją zrobiłaś, dziękuję Elu.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolorystka zadecydowała o tytule, ale jak patrzę to te zielenie i błękity z nitek dodały faktycznie taką lekkość.

      Usuń
  7. Gratuluję zwycięstwa, natomiast najnowsza karteczka wydaje mi się bardzo uniwersalna i odpowiednia zarówno dla faceta, jak i dla kobiety. Osobiście bym się nie pogniewała, gdyby ktoś mi taką podarował - i wcale nie uznałabym jej za zbyt męską ;) No i też z wiosną mi się kojarzy, więc może ją swoją twórczością wywołasz - jeśli nie w pogodzie, to na pewno w czyimś sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody:) Karteczka przepiękna, tak bardzo wiosenna. Pozdrawiam, Kaśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Gratuluje nagrody!!! A karteczka niesamowita, bardzo wiosenna i elegancka. Cos mam zmiany w blogerze, bo nie mam CIE w obserwowanych stad moje spoznienie. Mam nadzieje, ze teraz bedzie juz dobrze.Pozdrawiam cieplo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja ostatnio nie mam czasu na publikowanie ani scrapowanie. Staram się zaglądać do Ciebie ale nie zawsze zostawiam komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
  10. gratuluję wygranej :)
    a kartka fantastyczna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka, prosta, spokojna kompozycja i cudny dobór kolorów :) Gratuluję wygranej w Projekcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nagrody kartka piękna to i nagroda się należy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nagrody! uwielbiam takie rzeczy robione ręcznie!
    gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ostatnio mnie tu nie ma, ale nadal tworzę!

      Usuń
  15. Prześliczna kompozycja Elu. Szkoda, że nie nie pokazujesz swoich kolejnych prac.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo za dobre słowo, teraz cieszę się z bycia MAMĄ:) nadal tworzę ale już mniej czasu na wrzucanie tego do sieci, ale obiecuję, że wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu wszystkiego dobrego dla Ciebie i dla maluszka,mam nadzieję, że niebawem wrócisz.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na córeczkę czekałam prawie 11 lat, teraz cały mój świat to ONA:) mam nadzieję, że poczekasz cierpliwie?!

      Usuń
  18. Elu:) Tak sobie myślę... może już czas, żeby odkurzyć troszkę tutaj? :)
    Założę się, że wielu czytelników by się ucieszyło, a może i dla Ciebie powrót do pasji okazałby się zaskakująco przyjemny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem ale jakoś brakuje mi czasu...
      nadal coś tam dłubie ale już tylko dla siebie i rodziny. Może za jakiś czas...
      Dziękuję, że się odezwałaś może mnie to zmotywuje:)

      Usuń
    2. Domyślam się, że priorytety i grafik dnia uległy drastycznej zmianie od ostatniego wpisu, dlatego wcale się nie dziwię;) Tak tylko pomyślałam, że może jesteś ciekawa czy ktoś tu jeszcze zagląda:) Zgaduję, że nie jestem jedynym takim ktosiem;) Ale najważniejsze są Twoje możliwości i chęci w tym wszystkim, więc spokojnie, daj sobie czas:)

      Usuń
    3. buziaki za dobre słowa:)

      Usuń